Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox

Monday 4 April 2011

Lesen Ouh Lesen !

yeahh . tadi kan kan kan .
aku kene buat pra test kete .
blurpppp !
kau xtau hati aku ni dedau jee . HAHA .
pra test pon nak takot kan ?
ishh ! haruslahhh takot .
kite nak yg lulus . bukan gagal kan ?
kalau gagal , da mnyusahkan diri lg .
grr ! pandai kau bkate kate yee Mira .
huhh , smp je sane . aku da tkot da sbenanye .
nasib baek lah Abg Meor (ckgu yg ajar bawak kete)  bg aku pegawai lembut jee .
HAHA . al maklum lee aku aty tisu
dr awal dea aja aku , dea mmg tau aku nie aty tisu .
dea tinggi suare ckt , msty aku da xbole buat ape ape . HAHA !
itu la aku sebenanye .
itu kalau dgn org blm kenal lame la kan .
tp da lame2 . aku ok kot dgn dea .
nasib baek la Abg Meor tu spoting . hehe .
aku mmg suke org spoting2 + klaka nie .
baru mesra alam . ewahh ! HAHA .
pagi pagi td jumpe Abg Meor , da cakap kat dea .TAKOT .
haha . dea kate dea bg pegawai baek punye .
aku diam jee mcm budak kecik kene mara . haha .
skali pegawai tu mmg lembut je bile ckap . hehe .
suke ! suke ! xde la aku gelabah . HAHA .
suke , suke jugak ! nanty test JPJ mcm mana pulak ?
arhh . sumpah dedau lagi .
Pra Test bole blah lg kot .
JPJ nie yg aku tkot .
aku rase nty time JPJ test aku pnye dedau mcm Parkinson . HAHA .
aduhh , Mira Mira .
jgn menangis suda ye .
hehe . btw , Mira Mox kuat kan ? HAHA .
suke buat slambe .kalau da takot laa . hehe .
insyallah . ramai yg menasihati agar rileks buat DUA .
cool , jgn gelabah . n yg penting buat mcm kete sndri .
walaupon aku xde kete . HAHA .
Pegawai JPJ ?
senang jee .
buat je mcm PAKWE .
bak kate Abg Meor ayat manis ckt . HAHA .
kuang asam abg .ajaran sesat dia bg aku .
ingt aku nk buat ?dia xtau JANTUNG aku macam nak gugo .
btw , hope bole lulus nanti .
takott wehh .
cuak itu harus . HAHA .


* Mood : DEDAU ouh DEDAU !!



No comments:

Post a Comment