Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox

Monday 4 April 2011

freedom ;)

hello blogg . i feel so bored today . n xtau mau buat ape . so aku nak flashback lg laa kenangan aku . bole kan ? heee . dgn kau jela aku ngadu blog oi . HAHA . cam hampeh je bunyik nye . okay , kau tau kan , aku byk abis kn mase dgn kawan lelaki . kawan skola aku pn byk laki je . so , lpas SPM ritu ktorg mmg ade plan nk sambot FREEDOM laa kan . bhaaahhahah . klaka pon ade . lokasinye tempat biase lan . mana lagi klau bukan Dataran Pahlawan . hihi . tp xramai pon .hee . wlaupon xramai best ape . haha ,. then dlm group skola MRSMDD tu , aku sorg je pmpan mase tu . kahkah . ade kawan aku xpat ikot . so , aku sorg je . bak kate ayie " kau kawan pmpn aku paling stedy laa mira " HAHA . stedy kate nyee . xbole blahh . lepak2 atas DP tu maen conteng2 baju . gahh ! semua pndg doe . malu pon ade gak . tp disebabkan membe smua ade , smgt je aku jalan . kahkah  . lepak punye lepak . p karoke semua . arhh . rindu kottt . lepas nie mana la dapat mcm tu lagi kan . tebayang2 jela kngn zaman skola . mmg kngn mse skola menengah sgt la BERACUN kan ? haha . mmg xkan bole lupe sampai bile2 beb ! grr ! skrg , nak lepak dgn dorg pon da susa  . kalau rindu pon tgk2 gmba jela . huhh ! sgt la rindu . gamba aku dgn kawan semua aku simpan even yg bruk ke klaka ke . tu semua pengubat rindu . heheh ;)

atas DP :)


ni masa karoke :)


ni after karoke :)


begerak pulang :)


mse ni tgu org amek nak balik . :)


*masa dlam kete berempet empet .
duk 4 org kut kat blkg , semua  panjang2 . haha .
sumpah seksa .tp klaka gila .
ijat dgr lagu trance , tido suda !
smp uma Aizi , sambong tido atas tembok .
last2 smp ruma maghrib suda .
nasib bapak aku xbising ! bahahah ! ;)


iloveyou kawan terhebadd ! <3

No comments:

Post a Comment