Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox

Friday 8 April 2011

tenet mintak Kaki !

da bape ary nie internet sumpah cam hampehh !
sampai aku nak online pn takde mud .
ni nak update blog ni pon nak tgu loading stgh jam ! grr !
bagi aku hangin je ini tenet .
da la aku bosan online rini .
sape pon xde . arhh ! bosan tahu tak !
biase aku bosan aku layan cite kat you tube .
ni nak bukak you tube pon kene tgu 1 jam loading .
bapak sumpah gase nak baling je pc ni laa !
bole x ?
aku kalau da hangin sume aku campak .
best nyee .
bosan bosan bosan !
nak bukak you tube xbole .
naktgk gmba org tgu loading  macam vavi !
ape nak buat ?
nak tido ?
siang tadi puas aku membongkang .
14JAM lak tu .
betol betol memBADAK kan diri aku nie .
bosannnnnnnnnn lahhh !!!!!!!!!!!!!
ape nak buat niee babi ! :(
ari ni dua2 abg ksygn aku tu xde pon .
sedih aku !
arhh ! tlongg .
xde org pon ng aku rini :(

*menyendiri lagi ouh menyendiri lagi !

No comments:

Post a Comment