Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox

Tuesday 29 March 2011

nak teddy bear ! :(



arhh ! tgk  bear kat atas tu ! comel kan . HOHO .
kan best klau dapat tedy bear tu .
aku mmg suke tedy bear + spongebob + yg comel2 jela . hehe .
tapi lebih sweet kalau dapat dr org tsayang kan kan ? huhu
bile agaknye bole dapat ek ? HAHA .
berangan sat nooo .
aku memang kuat brangan bende yg sweet2 jee . sbb aku xpenah dpat . HAHA .
aku xsuke beli sndri . sbb aku xkan jage . HAHA .
aku suke org tsayang bagi .
msty nak bg org laen pegang pon xbole ! HAHA .
memelik je perangai si pompan niee .
so what ? aku punye pasal laa .
xmintak kau ape ape pongg !
hihi .
xpela , tedy bear , ouh tedy bear ...
bile la kau nak teman aku tido niee . hehe .


1 comment:

  1. hahaha xdpt teddy bear dpt tabung ayam pon ok gak kan....hahaha leh menyimpan .....cepat2 kawin...hakhakhak

    ReplyDelete