Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox

Wednesday 30 March 2011

lagi lagi rindu ;)

hello blogg . now aku xtau nak cite ape pasal life aku .
cume aku bole flashback semua kngn manis dlm hdup aku jela . heee
okay lets start baby :)

dr cek jah bujang smp la cek jah kawen aku rapat gila dgn dea .
okay , aku la org paling sedih bile dea nak kawen tau .
yela , sbb aku slalu spent time dgn dea . mana mana pegi dgn dia jee .
bila pmpn da jd isteri org pahampaham jela kan ? huh!
sumpah aku sedih gile time tu .
seminggu sebelum dia nikah , aku bole mnangis teresak esak sbb sedih dea nak jd bini org .
yg abg wan p ugut2 aku . "kak ela kawen , abg xbg dea kua lagi tau"
haha . time tu lak aku tgh sedih lg . lgsg air mate aku meleleh kat ctu jugak .
kunon nak tunjuk hebat bole tahan air mata ,skali ... amek kau ! haha .
mase dea tunang aku xpat dtg . tp mase dea kawen.. gila la kan kalau aku takde ! hee .
dan aku la PENGAPIT nyee . HAHA . klaka jekk .
mule2 plan nk tido uma kak ela 2 ary . then xdpat . aku tido uma dea mase malam berinai la .
sbb aku kan pngapit . klau nak blk da pkul brape .
tp malam  1 ary sblm nikah tu . aku kene pakai kan abg wan inai .
yg kak ela , da tlentang dlm blik sbb inai kat kaki da pakai . so xbole bjalan .
then , sape nak anta aku balek kan ? haha .
abg wan pon kene balek . mse tu da pkul bape pagi beb .
mcm mana abg wan nak anta ek ? kat tgn ade inai 3 jari dua2 tgn . haha .
so , nak xnak . dgn jari berinai tu abg wan anta jugak aku balek .
pegang stereng 2 jari . hahaha . sumpah klaka gila time tu .
dlm kete aku da dok tgelak kan dia . HAHA . abg wan plak ckap .
"kau ketawakan abg ehh , kau tak geti bawak kete ke ! "
hahaha. lagi le aku ktawe. haha . sumpah terserlah seksa dia bawak kete time tu .
ok , mlm tu aku xtido . sbb aku tkt xsdar . sbb da jnji pg2 nk dtg uma kak ela .
pkul 8 cmtu kot dorg amek aku . pagi tu buat ape tah . aku pn xingt sgt .
pastu aku da letih . tido sat . nikah lpas zuhur .
ok da stle semua . kak ela sah jd bini abg wan dgn 1 lafaz jee .
lpas nikah tu , mcm biasa la msty ade gmba romantika kan .
paling aku xbole lupe gilaa !


okay , time ni buat aku xbole lupe . nak tau sbb ape ?
camera man ckp kat abg wan . pegang dagu kak ela n cium dahi .
hahahhahah !!
nak tau ape abg wan buat ?
DIA PEGANG DAGU DIA SENDRI BEB  !!
aduhh , sumpah xbole tahan ktawe time tu . da le ramai tu .
haihh abg wan . sukee laknaattt da kawen. HAHA .




okay , time ni aku senyum melebau jee . haha
yg sbenanye aku nk control MACHO sbb ade awe pehatikan aku . kuang3 .
kak ela pngantin nye , aku yg nerves jd pengapit . yela org ramai tgk .
malu tau nyahh ! HAHA .



yg nie sblm bersanding . abg wan kene klua ikot pntu dapor . HAHA .
dlm blik pngantin mcm2 kjadian jadi .
sumpah xbole lupee 12.12.2010 / 13.02.2010 !



okay time ni pulak muke aku keletihan !
time nie da abis berarak ape sume . ptong kek sume da stle .
so nak p amek gmba outdoor kat banda hilir .
mmg penat beb ! aku sorg bawak payung , kasot cek jah . btol2 air . HAHA .
smp xckup tgn lak aku . so tau x ape aku buat ?
aku pgl kawan aku dtg tlg . dea pon ikot jela aku jd pngapit . HAHA .
mmg penat time tu, tp xbole lupe .
ktawe + air mata + sedih + gembira .
macam macam perasaan ade .
semua kenangan manis dgn cek jah n husband buat kan aku makin sayang mereka .
iloveyou kakak . iloveyou abg .
walau ape pon tjadi kat diri saya , saya tetap rindu + sayang awak berdua !
lots of lovee .

No comments:

Post a Comment