Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox

Friday 25 March 2011

Kelaka + Cuak + Malu = Buat Muka Tembok Suda !

haha ! hari ni sumpah xbole blah lagi .
td klua dgn cek jah .
kunon nak g makan kat foodcourt MYDIN ayer keroh laa kan .
bagos la ktorg survey nak makan ape .
then p bli makan kat sizzling  . mmg pebret ktorg la tuh .
ok , da smp kat tempat tu . oder la kan .
Cek jah da bayar da .
jap lg aku pk nk p bli air le kan .
skali aku bukak beg GUNI aku tu .
pehh mak ai . dompet xbawak sial !
mmg SAKAI la aku rini .
means aku kua td , dgn ic semua xbawak .
bapak . klau nak blk uma je , da stgh jam nk p amek .
abi , ktorg da cuak . nak bli air pkai duit ape .
sbb cek jah pnye duit tgl bape sen je . HAHA .
aku ng cek jah da cuak + ktawe2 kat ctu .
jeng jeng jeng .
nasib baek kat cek jah ade lag kepingan agung ckt .
tp ade bape jela kan . mmg xckup nak bli air lain .
kcuali air mneral . HAHA  .
skali dea ulur aku duit TEMBAGA p bli air .
dgn slambe badak muke tembok aku je p bli air mineral .
disebabkan malu nak pakai duit TEMBAGA tu .
aku bli air mineral 1 je . HAHA .
ok then duduk . nak makan la kan .
sumpah xsedap siot .
tp aku cekik jugak sbb da lapa kan .
haha . cek jah punye jgn ckp laa .
mcm xluak . dea bole makan ayam je . HAHA .
mmg xbetol jela td . tah ape2 le pangai .
xpnh aku kua tlupe bawak dompet. bole lak td xbawak .
haihh  ! tah ape yg aku ingt tah !
mira mira ! wake up please ! hee . :)

No comments:

Post a Comment