Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox Mira Mox

Tuesday 22 March 2011

Funny Story Today :D



kan aku da lame dok seremban . so kawan2 sume tepisah . lame xjumpe .
td ptg , aku pk sje2 nak kua jln2 dgn dak Mina .
dea bli topup kat 7e Taman Cempaka .
kebetulan Akalili Erni kawan bek aku tuh keje kat klinik atas tu .
n then kat 7e pulak kawan aku lagi sorg dak Rohidah .
aku ingt Eda shift malam . so aku xmasok la 7e .
aku col Lilie . kunon nak jumpe laa . btuah betol mina ni .
xangkat kol . mgkn ade patient .
pastu si Eda pgl aku masok 7e .
aku dgn slua tido bunge2 tshirt tah ape2 tah . slambe badak aku je masok .
sekali aku xpasan pulak kat tepi pintu tu ade DUGONG PANTAI
yg sebok diperkatakan oleh aku dan Cek Jah Pinky smlm .
bru sebot smlm , arini da tepacak dpan mate aku .
adess ! nak taknak lalu jele kan .
masok jee 7e aku , Eda n Mina memulakan Operasi buat Ketupat  .
almaklum leee , lame xjumpee .
ok , suda . ckup la kejap jee . lame2 kang jd kak limahh plak .
aku tuka tempat lak . ari ni sumpah aku macam joyah ! HAHA .
aku naek atas kat klinik dak lilie . aku tgk dea xde .
aku nak turun , bru nak trun dea col .
laju je aku angkat . dea tnye aku kat mana .
aku jawab la kat ruma . pdahal da ade kat tmpat dea tu . HAHA .
si Mina pon pnye pandai pegi tekan bell .
yg si lilie ingt ade patient dtg . dea tgh ckp dlm hp dgn aku da maki2 .
*sial laa , bru nak ckp ng ko .
skali dea tgk kat pntu , aku tpaacak !
ape lagi . bedengung 1 klinik tu ! HAHA.
smbil borak2 , aku makan le asam jambu .
yg tukang ajaunye dak Mina . kunyah2 smbil borak . pehh . layannnn .
da cite2 , da lepas rindu , turun bawah .
bukan ktorg blk. g 7e balek bli ASAM jambu td tu .
hahah . sumpah sedap . aku trun2 , aku ingt kan si DUGONG tu da blah .
ewahh , dea tayang rambot plak kat ctu .
aku kat ctu da tegelak da , sbb tgk dia pkai spek ade bingkai katon2 .
aduhh . ni sume akibat da jumpe kawan .ktawe xabis2 .
aduhh , teruk2 .time nak balek tu plak , si Lilie bole plak turun .
aku kompem wajib wat ktupat ng Eda kat dlm ! HAHA .
ape pnye sakai le ari ni . HAHA .
nak tegelak je aku . kahkah .
ari ni mlut sume macam JOYAH !! HAHA .
kau kesa ape kan ?? diam diam suda .
yg penting cecitee cecitee ! ;)

No comments:

Post a Comment